Este posibil ca în urma instalării sistemului de operare Windows 10 cele două ecrane ale POS-ului să nu fie corect identificate.
Dacă atunci când atingeți touchscreen-ul principal al POS-ului comenzile dvs. sunt executate pe celălalt ecran (adică pe așa zisul ecran client) atunci va trebui să identificați manual care este ecranul de tip touch.
Pentru a pune în practică acest tutorial trebuie să fiți autentificați in Windows 10 cu un utilizator de tip administrator.
Pasul 1
Deschideți instrumentul Tablet PC Settings.
Pentru aceasta căutați cheia Tablet PC si apoi faceți click pe opțiunea Tablet PC Settings.
Pasul 2
În fereastra Tablet PC Settings faceți click pe butonul Setup.
Pasul 3
În fereastra care se deschide atingeți ecranul cu degetul.
Succes!
Dacă atunci când atingeți touchscreen-ul principal al POS-ului comenzile dvs. sunt executate pe celălalt ecran (adică pe așa zisul ecran client) atunci va trebui să identificați manual care este ecranul de tip touch.
Pentru a pune în practică acest tutorial trebuie să fiți autentificați in Windows 10 cu un utilizator de tip administrator.
Pasul 1
Deschideți instrumentul Tablet PC Settings.
Pentru aceasta căutați cheia Tablet PC si apoi faceți click pe opțiunea Tablet PC Settings.
Pasul 2
În fereastra Tablet PC Settings faceți click pe butonul Setup.
Pasul 3
În fereastra care se deschide atingeți ecranul cu degetul.
Succes!