La ce folosește Adobe Acrobat DC?
Share

La ce folosește Adobe Acrobat DC?

La ce folosește Adobe Acrobat DC?

Funcția principală a Adobe Acrobat este de a crea, vizualiza și edita documente PDF. Puteți importa documente și formate de imagine populare și le puteți salva ca PDF. De asemenea, puteți importa rezultatele scanerului, site-urile web sau conținutul clipboard-ului Windows.
Cu toate acestea, datorită naturii PDF-ului, odată ce un document PDF este creat, structura și fluxul său natural nu pot fi modificate semnificativ.

Cu alte cuvinte, Adobe Acrobat poate modifica conținutul paragrafelor și imaginilor, dar nu modifică întregul document pentru a găzdui documente lungi sau scurte.
Acrobat poate decupa pagini PDF, le poate reordona, manipula hyperlinkuri, poate semna digital PDF-uri, poate adăuga comentarii, edita părți ale PDF-urilor și poate asigura conformitatea cu standarde precum PDF/A.


Funcții Standard:

  • Editați textul și imaginile, reordonați și ștergeți paginile dintr-un PDF
  • Convertiți PDF-uri și exportați în Word, Excel și PowerPoint
  • Creați, completați, semnați și trimiteți cu ușurință formulare
  • Semnează documente, solicită semnături și urmărește răspunsurile în timp real
  • Adăugați fișiere PDF de securitate și protejare prin parolă

  • Adobe Acrobat Standard DC for teams English (Year)
    Adobe Acrobat Standard DC for teams English (Year)

    Subscripție anuală

    1022.91 Lei



    Funcții Pro:

  • Transformați documentele scanate în PDF-uri editabile și căutate
  • Redactați pentru a elimina definitiv informațiile sensibile vizibile
  • Comparați două versiuni ale unui PDF pentru a examina toate diferențele
  • Funcționează pe Windows și Mac
  • Adăugați o siglă pentru a vă marca acordurile și încărcați formulare PDF existente pentru a crea instantaneu formulare web

  • Adobe Acrobat Pro DC for teams English (Year)
    Adobe Acrobat Pro DC for teams English (Year)

    Subscripție anuală

    1159.38 Lei