Produse 100% integrate între ele, din aceiași platformă software
Nexus Hotel
Nexus Protectia Datelor Personale - GDPR
Nexus Online Facturare
NexyShop - Magazin Online
Nexus Foto Produse
Nexus ERP Lite
Nexus Resurse Umane
Nexus Easy Retail Catering
Nexus CRM
Nexus Easy Retail Restaurant
Nexus Easy Retail Self Checkout Supermarket
Nexus Salarii
Nexus Parc Auto
Nexus Analist
Nexus Online SFA
Descriere
NEXUS ERP conectează, organizează şi integrează procesele economice şi resursele afacerii tale. Vă oferim digitalizarea unitară a activităţilor firmei. Controlaţi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-urile firmei.
Soluţie software completă de digitalizare şi cele mai noi tehnologii informatice pentru un control simplu şi uşor al afacerilor.
SISTEM INTEGRAT
Nexus ERP interconectează nativ toate aplicaţiile Nexus pe care le folosiţi, dând o nouă valoare informaţiilor stocate şi fiind capabil să gestioneze fluxuri de lucru complexe.
RAPORTARE CONFIGURABILĂ
Vă oferim atât un server de rapoarte pentru a livra automat oricând şi oriunde rapoartele dorite, cât şi un configurator complet şi complex de rapoarte.
INTERFAŢĂ CONFIGURABILĂ
Pentru fiecare utilizator sau grup de utilizatori în parte puteţi configura propria interfaţă de lucru: câmpuri, coloane, filtre, drepturi, restricţii, rapoarte, etc.
ROBO NEXY
Robotul Nexy vine cu o colecţie impresionantă de taskuri automate inteligente şi, mai mult, vă oferă oportunitatea de a vă construi propriile automatizări.
IMPORT DATE
Nexus ERP oferă multiple instrumente şi asistenţi atât pentru importul iniţial de date, cât şi pentru importul operativ periodic din diverse surse, formate, automatizat, etc.
EXPORT DATE
Exportăm date în diverse formate, automat sau manual, prin interogări API, prin interogări SQL, prin interfaţa aplicaţiei sau prin protocoale configurabile EDI.
PUNCTE DE LUCRU
Nexus ERP dispune de funcții avansate de gestionare a punctelor de lucru, inclusiv replicarea automată a datelor dintre servere. Poţi lucra cu un singur server centralizat sau cu cu o reţea de servere interconectate.
FLEXIBILITATE ÎN UTILIZARE
Poţi trece oricănd aplicaţia din cloud pe un server propriu şi invers.
Adaugi în sistem licenţe noi pe măsură ce afacerea ta creşte sau în anumite condiţii poţi schimba tipurile de licenţe între ele.
TEHNOLOGII MODERNE ŞI SIGURE
Pentru ca fiecare să îşi poată dezvolta afacerea fără griji - așa cum îşi dorește, oferim un mediu informatic modern, sigur, securizat şi nu în ultimul rând instrumente pentru backup-ul automat al bazelor de date.
SOFTWARE CONTABILITATE
Nexus ERP a plecat acum peste 20 de ani de la un simplu software de contabilitate (Pionier) şi a evoluat an de an în funcţie de cerinţele utilizatorilor săi şi a tehnologiilor tot mai performante.
PROGRAM DE GESTIUNE
Tipul modular în care este construit ERP-ul nostru ne-a permis realizarea mai multor ediţii (licenţe), de la ERP versiunea completă până la Retail Backoffice - un aşa numit program de gestiune.
SERVICII CONTABILITATE
Un alt mod de licenţiere a ERP-ului se numeşte chiar Servicii contabilitate. Este un mod gratuit şi inovativ de acces şi utilizare a aplicaţiei de către firmele de contabilitate direct pe baza de date a clienţilor lor.
Utilizare
Şi pentru a începe cu dreptul am aliniat politica de licenţiere şi planurile de dezvoltare cu cerinţele clienţilor noştri.
LICENŢIERE PERPETUĂ
Licenţele se cumpără o singură dată şi se pot folosi nelimitat. Actualizările pentru anul în curs sunt incluse. Aici găsiţi mai multe informaţii despre licenţele Nexus ERP >>
LICENŢIERE FLEXIBILĂ
Licenţele se activează pe server şi se alocă apoi pe dispozitive. Ulterior se pot muta de pe un PC pe altul. Inventarul licenţelor achiziţionate se găseşte în contul de client >>
APLICAŢII MOBILE
Licenţele aplicaţiilor mobile se activează pe server şi se alocă pe utilizatori. Ulterior se pot muta oricând de la un utilizator la altul.
ACTUALIZĂRI SOFTWARE
Actualizarea aplicaţiilor la ultimele versiuni se poate face prin achiziţionarea unei subscripţii anuale - ani calendaristici. Aici este centrul pentru descărcări >>
ON PREMISE | CLOUD | HYBRID
Nexus ERP se poate instala pe: propriul server/PC, în Cloud sau pe un server (propriu) găzduit într-un centru de date. Nexus Media poate recomanda celor interesaţi diverşi furnizori de servicii Cloud.
.NET 6 & WEB
Am rescris toate aplicaţiile noastre pentru .NET6 - cea mai nouă tehnologie de la Microsoft - şi acum lucrăm la versiunile Web ale aplicaţiilor Nexus.
SUBSCRIPŢII CLOUD
În modul de achiziţie Cloud licenţele se plătesc sub forma unor subscripţii (chirii) anuale în care sunt incluse şi pachetele anuale de actualizare ale aplicaţiilor şi serviciul de actualizarea efectivă a bazelor de date.
HOSTING CLOUD
Oferim două modele de hosting pentru Cloud: Sharing (un server este partajat de până la 10 clienţi) şi Enterprise (un server pe client). În ambele modele sunt folosite servere fizice, nu maşini virtuale.
ASISTENŢĂ CLOUD
Pentru o mai mare flexibilitate în ceea ce priveşte performanţele şi costurile serviciilor de hosting, oferim asistenţă inclusiv pentru utilizarea unor furnizori de Cloud desemnaţi de către clienţi.
Instalare & Facilitati
Instrumente şi Funcţionalităţi Premium
De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.
ALEGEŢI EXPERIENŢA!
Nexus ERP este o aplicaţie robustă, experimentată şi matură. Bazându-ne pe experienţa caştigată în mii de implementări funcţionale vă putem oferi soluţii software care se potrivesc imediat în cele mai diverse scenarii de afaceri. Aplicaţiile noastre sunt folosite de firme din cele mai diverse domenii de activitate şi se adresează afacerilor de orice dimensiune - de la microîntreprinderi, la IMM-uri şi firme mari.
SISTEM SCALABIL
Sistem informatic integrat și scalabil, cu posibilitatea înglobării ulterioare de noi licențe, module, funcționalități, rapoarte și simplu de actualizat la versiuni noi.
CONFIGURABIL
Fiecare utilizator își poate defini propria interfață de lucru și propriile rapoarte, pentru a interacționa, după nevoi, cât mai simplu sau cât mai complex cu Nexus ERP.
CONFIDENȚIALITATE
Datele sunt importante şi de aceea vă oferim gestionarea detaliată a drepturilor şi restricţiilor utilizatorilor asupra: modulelor, societăţilor și rapoartelor.
NOTIFICĂRI AUTOMATE
Motor inteligent de notificări: de sistem, prefabricate - gata de utilizare şi un constructor de notificări pentru a vă putea construi orice avertizare doriţi.
MULTISOCIETATE
Aplicațiile pot gestiona un număr nelimitat de societăți (baze de date), iar în cadrul lor se pot defini un număr nelimitat de filiale, puncte de lucru și gestiuni.
EDI INTEGRAT
Permite transfer automat de documente (facturi, comenzi, etc) între toate firmele care utilizează Nexus ERP prin configurarea modului EDI.
AUDIT CONTABIL
Realizezi audit-ului contabil operativ în doar câteva secunde. Sunt verificate sute de chei de validare, respectarea plafoanelor impuse de legislație, etc.
IMPORT OPERAȚIUNI BANCARE
Asistentul nostru inteligent importă extrasele bancare din formate ca: MT940, CSV, etc. Automat sunt împerechiaţi partenerii și facturile în sold.
900+ RAPOARTE
Nexus ERP vine implicit cu peste 900 de rapoarte standard pe care le poţi multiplica şi personaliza după specificul tău de organizare şi design.
SERVER DE RAPOARTE
Cu ajutorul serverului de rapoarte orice raport poate fi livrat automat către: aplicaţiile mobile, email, notificări, magazine online, Nexus API, etc.
RAPOARTE OLAP
În modulele Business Intelligence, ai acces la configurarea rapoartelor de OLAP Cube pentru a-ți analiza: clienţi, furnizori, stocuri, salariaţi, etc.
FORMULE CONTABILIZARE
Poţi construi analize economice complexe sau operaţionale folosind rapoarte cu formule contabile - sume din balanţa contabilă de verificare.
RAPOARTE RAPIDE
Se pot genera instant rapoarte care sunt o copie fidelă (coloane, grupări, filtrare, ordonare) a tabelului afişat în fereastra de lucru.
RAPOARTE HTML
Creaţi rapoarte de tip document - contracte, certificate garanţie, acte adiţionale, etc - care să respecte exact formularistica dorită.
SIGURANŢĂ
Aplicaţia oferă funcţii de Backup şi Restore al bazelor de date, de programare periodică automată a backup-urilor şi am integrat inclusiv AOMEI Backupper pentru mai multe opţiuni.
DOSAR CONTABIL
Evidenţa lucrărilor contabile efectuate, generarea şi arhivarea electronică a rapoartelor, depunerea automată a declaraţiilor şi descărcarea mesajelor din SPV.
Specificatii
Mod utilizare
Vanzari
Ofertare
Inventar
Contabilitate
Aprovizionare |
Caracteristici |
Sistem de Operare compatibil
Windows 11
Windows Server 2019
Windows Server 2016
Windows 10 |
Sistem de calcul |
Procesor necesar
Minim i5 pentru stația de lucru
Minim i7 pentru server |
Memorie necesară
32 GB RAM pentru server
4 GB RAM pentru stația de lucru |
Spațiu necesar pe hard disk
10 GB |
Placă video necesară
Rezoluția optimă este de 1920 x 1080 |
Software |
Tip licenta
ERP - BackOffice |
Tip achizitie licență
Perpetuă |