Nexus Resurse Umane

2071.30 Lei

Cod produs: NEXUS110

Brand: Nexus ERP Software

Categorie: ERP - Contabilitate

Descriere

Nexus Resurse Umane informatizează ansamblul activităților orientate către asigurarea, dezvoltarea și menținerea resurselor umane în cadrul organizației. Scopul nostru este de a oferi instrumente cât mai utile şi simplu de utilizat pentru a eficentiza şi automatiza aceste activităţi.

ORGANIGRAMA POSTURILOR

Posturile se pot gestiona construind o diagrama grafică sau o listă liberă. Ataşare: salariaţi, fond salarizare, contracte de muncă, fişe de post, posturi vacante, etc.

FIȘA DE POST

Catalog cu fişe de post. Asociere rapidă a Fişelor de post şi a Criteriilor de performanţă pe salariaţi în funţie de posturile ocupate de aceştia.

EVALUARAE SALARIAȚILOR

Evaluarea periodică a criteriilor de performanță și a obiectivelor fiecărui angajat în parte conduce la creșterea gradului de motivare și competiție ale angajaților.

DATELE DE PERSONAL

Structuri configurabile de criterii şi atribute pentru stocarea datelor de personal ale salariaţilor şi ale CV-urilor primite. Import prin API a CV-urilor din formulare online.

PLANIFICARE CONCEDIILOR

Se asigură întreg fluxul de la plasarea digitală a unei cereri de concediu, până la aprobarea acesteia prin consultarea planificărilor deja existente.

INTEGRARE NATIVĂ

Nexus Resurse Umane este nativ integrat cu aplicaţiile noastre complementare Salarii, Pontaj, HR Self Service, Robo Nexy, Info Manager, Nexus ERP, etc.

PRELUAREA CV-URILOR

Poate prelua direct de pe site-ul dvs. formulare cu opţiuni predefinite pentru a evita procesarea manuală a CV-urilor şi intervievarea aplicanţilor care nu se potrivesc cerinţelor.

REDUCEREA COSTURILOR

Reducerea costurilor cu terții și/sau a timpilor de execuție prin automatizarea activităților specifice: contracte de muncă, acte adiționale, fișe de post, evaluări ale personalului, procesare CV-uri, etc.

Utilizare

Organigrama posturilor.

Fişele de post şi Criteriile de performanță.

Planifică și gestionează evaluările periodice ale salariaților.

Gestionarea CV-urilor.

Inventarul resurselor de personal.

Planificarea concediilor și a cursurilor.

Instalare & Facilitati

Instrumente şi Funcţionalităţi Premium

De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.

ALEGEŢI EXPERIENŢA!

Nexus ERP este o aplicaţie robustă, experimentată şi matură. Bazându-ne pe experienţa caştigată în mii de implementări funcţionale vă putem oferi soluţii software care se potrivesc imediat în cele mai diverse scenarii de afaceri. Aplicaţiile noastre sunt folosite de firme din cele mai diverse domenii de activitate şi se adresează afacerilor de orice dimensiune - de la microîntreprinderi, la IMM-uri şi firme mari.

SISTEM SCALABIL

Sistem informatic integrat și scalabil, cu posibilitatea înglobării ulterioare de noi licențe, module, funcționalități, rapoarte și simplu de actualizat la versiuni noi.

CONFIGURABIL

Fiecare utilizator își poate defini propria interfață de lucru și propriile rapoarte, pentru a interacționa, după nevoi, cât mai simplu sau cât mai complex cu Nexus ERP.

CONFIDENȚIALITATE

Datele sunt importante şi de aceea vă oferim gestionarea detaliată a drepturilor şi restricţiilor utilizatorilor asupra: modulelor, societăţilor și rapoartelor.

900+ RAPOARTE

Nexus ERP vine implicit cu peste 500 de rapoarte standard pe care le poţi multiplica şi personaliza după specificul tău de organizare şi design.

RAPOARTE RAPIDE

Se pot genera instant rapoarte care sunt o copie fidelă (coloane, grupări, filtrare, ordonare) a tabelului afişat în fereastra de lucru.

RAPOARTE HTML

Creaţi rapoarte de tip document - contracte, certificate garanţie, acte adiţionale, etc - care să respecte exact formularistica dorită.

SIGURANŢĂ

Aplicaţia oferă funcţii de Backup şi Restore al bazelor de date, de programare periodică automată a backup-urilor şi am integrat inclusiv AOMEI Backupper pentru mai multe opţiuni.

Specificatii

Mod utilizare
Vanzari
Ofertare
Inventar
Contabilitate
Aprovizionare
Caracteristici
Sistem de Operare compatibil
Windows 11
Windows Server 2019
Windows Server 2016
Windows 10
Sistem de calcul
Procesor necesar
Minim i5 pentru stația de lucru
Minim i7 pentru server
Memorie necesară
32 GB RAM pentru server
4 GB RAM pentru stația de lucru
Spațiu necesar pe hard disk
10 GB
Placă video necesară
Rezoluția optimă este de 1920 x 1080
Software
Tip licenta
ERP - BackOffice
Tip achizitie licență
Perpetuă

Prezentare Video

Review-uri

Deții sau ai utilizat produsul?

Spune-ți părerea acordând o nota produsului
Adaugă un review
5
80% Complete (danger)
1
4
80% Complete (danger)
0
3
80% Complete (danger)
0
2
80% Complete (danger)
0
1
80% Complete (danger)
0

Ratingul general al produsului

5 (1 review-uri)


Miron ***
25/08/2022
Raport calitate/pret foarte bun
Il utilizam împreună cu aplicația HR Self Service, intr-o fabrica cu peste 100 de angajați si ne ajuta foarte mult la un cost mult mai bun decât programul anterior.

Întrebări și răspunsuri

Ai o nelămurire?

Pune o întrebare despre produs.

Vă recomandăm și

Cele mai vândute produse din această categorie: