Robotic Process Automation (RPA)

Robotic Process Automation (RPA)

Automatizarea proceselor robotizate (RPA) este o tehnologie software care facilitează crearea, implementarea și gestionarea roboților software care emulează comportamentul uman care interacționează cu sistemele digitale și software.

Un instrument de productivitate care permite utilizatorului să configureze unul sau mai multe scripturi (numite „boți” de către unii furnizori) pentru a declanșa automat anumite apăsări de taste.

RPA este utilizat pentru a automatiza diverse procese ale lanțului de aprovizionare, inclusiv introducerea datelor, întreținerea preventivă și serviciul post-vânzare RPA este utilizat în toate industriile pentru a automatiza sarcini mari în memorie. Companiile de telecomunicații folosesc RPA pentru a configura noi servicii și sisteme de facturare asociate pentru conturi noi.

Articole
Share

7 beneficii ale utilizării RPA

7 beneficii ale utilizării RPA
Este ușor să cazi în capcana de a te gândi la automatizare în cei mai simpli termeni, cum ar fi a face lucrurile mai rapide, mai ușoare și mai fiabile.
Pentru a putea vorbi în mod inteligent despre modul în care aceste sisteme oferă valoare reală, trebuie să cercetați mai adânc în lucruri.

Atunci când directorul tehnic sau managerul dvs. vă întreabă: „De ce avem nevoie de RPA?”, fiți gata cu răspunsul perfect.
În primul rând, să examinăm șapte beneficii notabile pe care le oferă instrumentele inteligente de astăzi:



Îmbunătățiți productivitatea la nivel general
Există un principiu simplu în spatele beneficiilor automatizării RPA.
Este vorba de a lăsa oamenii să facă ceea ce sunt buni și de a lăsa roboții să facă sarcinile care le stau în cale.

Angajații care trebuie să petreacă timp pe sarcini obositoare, cum ar fi copierea și lipirea de informații între sistemele de afaceri, vor petrece mult mai puțin timp pe sarcini care necesită abilități.
RPA schimbă acest principiu. Atunci când sunt configurați corespunzător pentru fluxurile de lucru, roboții software pot îmbunătăți productivitatea echipei cu 35% până la 50%.



Crește eficiența și economisește
Îmbunătățirea productivității nu este importantă doar pentru a-i împiedica pe angajați să petreacă prea mult timp pe sarcini repetitive.
Costul scăzut este obținut prin combinarea puterii umane și a instrumentelor RPA.

Luați în considerare utilizarea roboților într-un departament cum ar fi conturile de plătit sau de încasat în care personalul trebuie să transpună frecvent date de pe diferite portaluri în sistemele dvs. de afaceri.
RPA reduce timpul de executie si reduce erorile costisitoare, rezultand costuri mai mici si performante mai mari per angajat. Economiile tipice din aceste eficiențe variază de la 25% la 50%.



Atinge obiective precise cu consecvență de încredere
Ce se întâmplă dacă eroarea umană ar fi eliminată din unele dintre cele mai critice fluxuri de lucru din organizația dumneavoastră?
Erorile din conturile de plăți care duc la costuri reale și neplanificate pentru afacerea dvs. sunt frecvente.

Compania dvs. poate înregistra plăți duplicate din cauza facturilor pe care echipa dvs. le-a dublat accidental prin conversia numerelor în numere de chitanță.
Cu automatizarea, puteți obține o acuratețe a datelor de 100% fără erori.



Îmbunătățiți securitatea datelor dvs. de afaceri
O preocupare cheie în rândul directorilor cu privire la potențiala implementare a instrumentelor RPA se referă la impactul acestora asupra riscului operațional.
În regiunile cu reglementări stricte pentru protejarea datelor cu caracter personal, utilizarea RPA reprezintă o oportunitate profitabilă de a reduce numărul de atingeri umane necesare organizațiilor pentru a procesa datele personale.

Facilitând această ieșire și reducând expunerea la datele sensibile, puteți obține conformitatea și implementa practicile de guvernare mai ușor.




Utilizați opțiunile de scalare
RPA este benefic în special pentru fluxurile de lucru cu volum neregulat.
De exemplu, o companie poate primi mai multe comenzi în anumite perioade ale anului.

Fără automatizare, companiile ar putea avea nevoie să angajeze angajați temporari sau să mute angajați din alte funcții pentru a gestiona informații.
Roboții se pot scala în sus și în jos din mers pentru a face față oricărei sarcini de lucru.



Creați date pentru analize importante
Cel puțin, până nu începem să colectăm date detaliate despre eficiența procesului datorită noilor noștri roboți, nu știm ce nu știm.

RPA este adesea folosit pentru a ajuta la identificarea lacunelor procesului și a zonelor în care încă lipsește îmbunătățirea.
Aceste lacune indică resurse umane și software inadecvate, indicând adesea necesitatea unei automatizări avansate și inteligente dincolo de software-ul RPA de bază.



Creați o experiență mai bună de servicii pentru clienți
RPA câștigă teren în serviciul clienți, în special la intersecția unor tehnologii precum procesarea limbajului natural bazată pe inteligență artificială.
Cu toate acestea, principalul beneficiu în acest spațiu astăzi este implicarea redusă a angajaților în sarcini repetitive.

Serviciul pentru clienți este un proces extrem de întreținut și dedicat, care necesită mult timp și atenție angajaților.
Cu mai puțin timp alocat sarcinilor administrative cheie, angajații se pot concentra asupra clienților lor.
Accelerați timpii de rezolvare, reduceți disputele și îmbunătățiți satisfacția generală a clienților cu afacerea dvs.


Sursa:https://www.kofax.com/learn/blog/benefits-of-rpa