Solutie Magazin Nexus - POS All In One + Nexus Easy Retail + Nexus Retail Backoffice

POS All In One + Soft de vanzare pentru magazin + Retail Backoffice

Acest produs nu mai face parte din oferta noastră.

Cod produs: NERPMAG2

Brand: Nexus ERP Software

Categorie: Backupper

Descriere

NEXY.ro vine in ajutorul dumneavoastra cu o solutie de vanzare simpla, pentru cei la inceput de drum. Pachetul este format din POS All In One Nexy DTI1J9SE15B, Intel J1900 2 GHz, 4 GB RAM, 64 GB SSD, 15"; Soft-ul de vanzare Nexus Easy Retail; Nexus Retail Backoffice.

POS Dual Screen ALL In One Nexy DTI1J9SE15B

POS-ul Dual Screen ALL In One Nexy DTI1J9SE15B este construit cu un procesor Intel® J1900, memorie RAM 4 GB, stocare SSD 64 GB si un monitor touchscreen capacitiv multipoint de 15 inch. Este un POS cu un design standard, realizat din materiale de buna calitate si cu o putere de procesare suficienta pentru locatiile cu un trafic mediu cum sunt: restaurante, magazine, fast-food, supermarket mediu, etc. Configuratia acestui POS, Nexy DTI1J9SE15B, este foarte buna pentru utilizarea ca punct de vanzare conectat la un server de baze de date. Avantaje produs: Acest dispozitiv are un ecran wide 15 inch touch, cu funcția de multi-touch / PCT (touch capacitiv) pentru creșterea preciziei și ușurința de utilizare, fromat 4:3, 1024x768 pixeli. Slim Design pentru a ocupa cat mai putin din spatiul de lucru al punctului de vanzare. Conectivitate multipla: USB*6, LAN*1, LPT*1, COM*1, VGA*1, PS/2, Audio Input, Audio Output Procesor (CPU): Intel ® J1900 Quad Core 2 GHz. Memorie RAM: DDR3 4 GB Stocare SSD mSATA: 64 GB POS-ul All In One Nexy DTI1J9SE15B are o baza metalica stabila care poate fi inclusiv fixata cu suruburi in mobilier.

Nexus Easy Retail Magazin

Nexus Easy Retail Magazin este optimizat pentru a lucra in regim intens - supermarket: Rapid Simplu Ergonomic Interfata de vanzari clara, curata, responsiva. Operare fluida - fara ferestre care se suprapun. Optimizat sa lucreze online cu un trafic mic de date.

Functionalitati Premium

Fluidizeaza operatiunile si creste viteza de procesare a vanzarilor din supermarket. O gama larga de optiuni de incasare pe langa cele clasice. Verificarea si aprobarea transferurilor de marfuri de la sediu. Urmarirea realizarii targetelor de vanzari pe masura marcarii bonurilor. Gestionarea clientilor si delegatilor. Gestionarea sertarului cu numerar. Gestionarea schimbului de tura. Gestionarea retururilor direct din interfata de vanzari. Plasarea de comenzi pentru clienti. Plasarea de cereri de aprovizionare a magazinului. Trimite/reia cosul deja scanat in/din asteptare. Gestionarea voucherelor cantitative. Tehnologie NFC integrata pentru autentificarea salariatilor si pentru cardurile de fidelitate ale clientilor. Trecerea instanta a interfetei in modul tablou cu pictograme produse pentru selectia mai usoara a legumelor si fructelor.

Proiectat sa lucreze cu o gama larga de echipamente

Soft-ul Nexus Supermarket este liantul care uneste toate echipamentele conectate intr-o functionare coerenta si productiva. Sisteme POS TouchScreen. Ecrane client integrate: TFT LED, VFD2Lines, LED8Chars. Cititoare de coduri de bare wireless si USB. Case de marcat si imprimante fiscale. POS-uri bancare pentru incasarea cu cardul. Cantare care emit bonuri si cantare check-out. Imprimante pentru facturare, rapoarte, etc. Imprimante termice pentru etichete si bonuri. Cititoare si Tag-uri NFC: carduri, bratari, brelocuri, etc.

Hardware optimizat

POS-urile touchscreen NEXY (R) sunt produse la comanda, special pentru solutiile noastre software, astfel incat sa ne asiguram ca veti avea cea mai buna experienta in utilizarea lor impreuna. De asemenea, va putem livra toate echipamentele hardware compatibile si testate impreuna cu software-ul nostru, care sa va garanteze o functionare optima: servere asamblate sau brand, calculatoare All In One, retelistica, imprimante documente, cititoare de coduri de bare, imprimante portabile, terminale portabile inventariere, tehnologie NFC etc.

Nexus Retail Backoffice

Nexus Retail Backoffice reprezinta o solutie optima de administrare a unui supermarket. In cadrul acestei licente veti putea opera urmatoarele: Facturi de la furnizori; Note de intrare receptie; Managementul preturi de vanzare; Stocuri marfa cu ridicata; Stocuri marfa cu amanuntul; Transfer intre gestiuni; Inventar PV modificare pret M.A.

Utilizare

Facilitati

Review-uri

Deții sau ai utilizat produsul?

Spune-ți părerea acordând o nota produsului
Adaugă un review
5
80% Complete (danger)
0
4
80% Complete (danger)
0
3
80% Complete (danger)
0
2
80% Complete (danger)
0
1
80% Complete (danger)
0

Ratingul general al produsului

0 (0 review-uri)

Întrebări și răspunsuri

Ai o nelămurire?

Pune o întrebare despre produs.

Vă recomandăm și