Descriere
Nexus CRM include atât oportunităţi, prospecţi, marketing şi ofertare, cât şi servicii postvânzare de întreţinere, service şi RMA (Autorizație de Returnare a Mărfii).
FLXURI AUTOMATIZATE
Am dezvoltat mai multe fluxuri de lucru prin integrarea CRM cu alte aplicaţii complementare: Oportunităţi + Oferta + Devize producţie, Service + ContClient.ro, RMA + NexyShop.ro, etc.
OPORTUNITĂȚI
Adăugăm manual sau automat (site-uri, aplicaţii mobile) lead-uri din diverse surse şi apoi le urmărim până la finalizare prin ataşarea de: oferte, discuţii, documente, activităţi, notificări, etc.
EMAIL MARKETING
Construim liste de marketing reutilizabile, construim email-uri utilizând tamplate-uri profesionale şi transmitem mesajele inteligent folosind Robo Nexy fără să depăşim limitele serverelor de email.
SERVICE
Ne integrăm cu alte aplicaţii (inclusiv mobile) pentru a gestiona cât mai uşor activităţile de postvânzare: intervenţii, retur, garanţie, post-garanţie, service periodic şi service intern.
RMA
Pentru o tratare unitară, am inclus în CRM Service şi fluxul de lucru pentru RMA (Autorizație de Returnare a Mărfii), mai exact utilizatorii îşi pot defini propriile fluxuri de tratarea a retururilor.
ROBO NEXY
Nu întodeauna putem fi focusaţi simultan pe mai multe task-uri de lucru şi de aceea automatizările aduse de Robo Nexy ne ajută să ne eliberăm de o parte a sarcinilor de rutină repetitive.
Specificatii
Mod utilizare
Vanzari
Ofertare
Inventar
Contabilitate
Aprovizionare |
Caracteristici |
Sistem de Operare compatibil
Windows 11
Windows Server 2019
Windows Server 2016
Windows 10 |
Sistem de calcul |
Procesor necesar
Minim i5 pentru stația de lucru
Minim i7 pentru server |
Memorie necesară
32 GB RAM pentru server
4 GB RAM pentru stația de lucru |
Spațiu necesar pe hard disk
10 GB |
Placă video necesară
Rezoluția optimă este de 1920 x 1080 |
Software |
Tip licenta
ERP - BackOffice |
Tip achizitie licență
Perpetuă |